tirsdag 31. oktober 2023

Halloween på jobb

halloween

Personalforeningen arrangerte skikkelig halloweenlunsj på jobben. Og siden det var noe sykdom i foreningen, ja så ble jeg med på dagens kokkelag. Jeg prøvde å få med meg noen på å ta en skikkelig Halloween feiring, men siden Mattilsynet skull komme på inspeksjon i dag så gikk de andre for den seriøse varianten.

halloween

Jeg hadde til og med med meg sopelimen, som jeg plasserte utenfor døra til kantina. Jeg hadde også tatt med meg en bunke kråkesølv så heksa kunne kaste trolldom over de andre. En var så freidig at han "kastet skjegg" på meg... så da var de andre ganske raske med å ymte frampå om at han burde være litt forsiktig siden jeg var den eneste heksa på huset denne dagen.

halloween

Evy hadde laget menyen med mumifiserte pølser, spagetti med kjøttboller som hadde øyne.

halloween

Kake i ekte heksestil med glasskår som står opp, kantet med blod.

halloween

Når man har glasskår på kaka, kan det gjerne bli noen som blir fingerløse.

halloween

Har vi noen medarbeidere som har fingrene i behold etter lunsj? Godt vi skal ha førstehjelpskurs neste uke

halloween

Når sjefen forsvant inn på møte med Mattilsynet, ja da tok jeg hevn for at han "kastet skjegg" på meg under lunsjen. Når det er skrevet på kråkesølv, ja da er det så godt som skrevet i stein. Om han lurer så er det ikke tomme ord, skal du vite.

halloween




9 kommentarer:

  1. Det ser morsomt ut. Glasskår på kaka var spesielt. Det så nesten ekte ut.

    SvarSlett
  2. It sure looks like you all enjoyed your fun celebration. Happy Halloween!

    SvarSlett
  3. That looks like a fun time and great Halloween food.

    SvarSlett
  4. That looked like a fun time for everyone!

    SvarSlett
  5. Vad kul att ni firar med en halloweenlunch och att du gick all in med häxutstyrseln. En riktigt tjusig häxa blev du :D

    SvarSlett
  6. Oh how fun and you look marvelous. Well done and now I'm hungry.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Lillian. Scritches to the furbabes and a smooch to your grand. ♥

    SvarSlett
  7. Can't find the translator today... but I enjoyed the spooky fun here very much 🎃🕸🕷🎃 Thank you for sharing at
    MosaicMonday

    Greetings by Heidrun

    SvarSlett
  8. Between the glass shard cake and the fingers, I am shivering!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...