mandag 6. mai 2013

Blåveis i går og hvitveis i dag


Endelig har pappan til mamsen begynt med våronna. Vi løper alt vi orker og det er kjempegøy!


Mamsen sier vi blir fryktelig møkkete, men det kan ikke være sant. Hun har sikkert bare lyst til å løpe på pløya selv, men så tørr hun ikke!


Det var ikke så mange av dem ennå hjemme her, men i slutten av uka så hørte jeg at mamsen skulle ta bilde av meg og disse hvite blomstene. Spørs om jeg har tid til det da...


Når vi er på tur så må jeg passe på disse pelsdottene så de ikke går seg bort. Men mamsen sier at de ikke kommer utenfor gjerdet, så jeg kan bare ta det med ro.


Men jeg liker nå å vite hvor dem er jeg da...


Her er det hvitveis om du skulle ha bilde av noen flere mamsen!


Det er gøy å løpe i sånn skog som vi har ved elva, det er så mye å balansere på etter vindværet i høst.


Blir litt kvister å plukke ut av pelsen min i kveld også, men da koser jeg og mamsen oss altså! Jeg sover på fanget og mamsen plukker.


Sitter fint jeg da, det er du som må rette deg opp Tessy!


Elva er skummel når det er så mye smeltevann i den, så jeg holder meg langt oppe på land så lenge jeg. Iallefall til den blir litt varmere...


1 kommentar:

  1. Ja kul an med den elven der, for den så ikkje bra ut! Skal si det e mye blomster borte hos deg. I morgen e det meldt 19'C her hos meg, så spørs om det popper opp noen hos meg også då ;-)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...