mandag 20. mai 2013

Engel i Blomstereng...


Når mamsen sier skautur, så mener jeg skautur... men mamsen mente at vi skulle holde oss til stien. Hun ville ikke inn i den labyrinten der. Hmm kan ikke skjønne hvordan mamsen er jeg, det er jo her det er gøy da.


Siden mamsen ikke fulgte etter så måtte jeg snu og komme tilbake til stien jeg også.


Det er masse blomster over alt i skauen


Nå er det så vått i skauen at jeg kan drikke vann over alt.


Når en drikker i skauen så får man veldig våte ører.


Når man først har fått tak så må man ikke slippe taket.


1 kommentar:

  1. For all del...slipp ikkje siggen! Eg sigger HVER dag, på HVER eneste tur!

    PS; kor mange kvist hadde du i pelsen etter den labyrinten?

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...