fredag 10. mai 2013

Prosjekt smekker 1. dag


Med riktig innstilling og utstyr så må ting bli bra! Siden jeg og Northug har samme pulsmåler så burde vi få samme mage også? Ja bortsett fra hårveksten da...

I begynnelsen av mai gikk jeg til innkjøp av en


Joda veit jeg er bitte litt for seint ute til bikinisesongen, men det er aldri for seint å starte. Jeg skal imidlertid ikke bli så seriøs at jeg skal veie maten jeg spiser og telle kalorier på det jeg putter inn. Men kan jo tenke litt over hva det er i noen måneder. 
Så når juni er over så skal BMI'en bli lavere er målet.


For å teste hva jeg hadde gått til anskaffelse av så tok jeg den på meg i går kveld før jeg la meg og brukte den til jeg skulle trappe ned til kvelds. Klokka har batterikapasitet på 20 timer så det er det jo verdt å sjekke før en legger ut på langtur. Det var endel som overrasket meg, jeg hadde hvilepuls helt ned i 51 iløpet av natta. Samtidig viste klokka at jeg hadde "gått" en hel kilometer... tror ikke jeg har gått i søvne... så når jeg tok den av meg viste klokka at jeg hadde hatt et forbruk på 1861 kalorier iløpet av dagen. Og dette var en helt vanlig fridag. Tenkte jeg skulle ha klokka på hele mandagen også, for da får jeg en følelse av en helt vanlig arbeidsdag også. Tipper det blir noen færre kalorier da...



1 kommentar:

  1. jag önskar dig lycka till. Uff det är tufft att få ner vikten.
    klem
    Fia

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...