onsdag 1. mai 2013

Sosialisering av småpelser


Det var en fredligere tur i dag enn sist jeg var med å kjørte med småpelsa. Men i dag var de jammen umulige altså. Dem hang i ørene mine hele tiden! Godt mamsen lot bilen stå åpen så jeg kunne hoppe inn i bagasjen for å hvile meg.


Kom igjen småpelser så kan vi løpe om kapp!


Nei, IKKE ørene mine!


Småpelsa har blitt skikkelig spreke altså, de løp etter meg oppover haugen. Ble nesten redd for at de skulle trille nedigjen jeg.


Førstemann til mamsen!


Mamsen sier jeg må bades til helga så hun får klippet meg. Jeg er da ikke blitt så langpelset allerede vel, ikke lenge siden jeg klippet fjonene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...