tirsdag 14. mai 2013

Jeg er en engel!!!


Se jeg har fått vinger og kan snart fly avgårde... men engler flyr kanskje ikke så langt? Når vi var på biltur i dag så hadde jeg med meg noen hjelpere så ikke ørene mine skulle bli så fulle av grus.


Greit å være på tur med småpelsa når det er mye annet enn meg å engasjere seg i.


Tror jeg kommer til å savne disse småpelsene når de får sine egne hjem. 


Jeg fikk gå litt i fred, men det var ikke så lenge av gangen.


Før vi dro igjen tittet sola fram så det ble nesten bikinivær sa mamsen.


Men som du ser av påkledningen til mamsen, så var det LANGT fra bikinivær!


2 kommentarer:

  1. Ja, du kommer sikkert til å savne de men tenk kor mye oppmerksomhet DU får når de e vekke da! Då e det all eyes on you ;-)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...