onsdag 29. mai 2013

Rett og slett nydelig!


I dag har mamsen hatt en ide igjen, og da innebærer det stort sett at flere blir involvert. Ikke alltid at mamsen klarer alt alene sånn helt uten videre...


I dag så var det fotografering av meg!


Jeg måtte sitte helt rolig og se dit som mamsen pekte. Så fikk jeg godbiter.


Vi måtte ta bilder føre skauturen i dag, for ellers hadde jeg vært både våt og skitten.


Merethe knipset bilder til den store gullmedalje. Må jo forevige meg som er så nydelig!


Jeg måtte være veldig tålmodig altså, for dem mixet med både lys og instillinger på kamera. 


Som du ser så er det ikke bare å ha et hvilket som helst kamera og knipse i vei. For fotomodellen skal jo ta seg ut på best mulig måte!


Mamsen ble kjempefornøyd med flere av bildene og jeg må jo si meg enig.


Tror du jeg kan sende inn bildene av meg til ett sånt casting selskap?


Det leiter på å være sånn fotomodell...

1 kommentar:

  1. Ja det der var rett og slett nydelig. Du e en skikkelig babe Ronja! Midtsidepike i Vi med hund materiale det der ;-)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...