torsdag 9. mai 2013

Kjøretur med valpene til Stalla


Ny kjøretur med valpene i dag.


Første rapport fra Molly er kjempe bra. Etter en liten stopp på Gjøvik så bar det rett hjem for å møte pusen.  I går kom det en trist beskjed. Sognafarets Lady of Glittertind ble avlivet da hun hadde fått hudkreft med spredning. Synd med denne kreften som herjer i flatekroppene. 


Utpå ettermiddagen så regnet det ikke lenger og sola prøvde å titte gjennom skyene. Da tok jeg og Patran med oss valpene og kjørte til Stalla for å lufte valpene. Ronja ble med også, for da er det greit å få samlet sammen valpene igjen når vi skal hjem. De er ganske freidige blitt, så samlet er vel å ta i om man skulle sagt det.


I skauen så er det masse rart å bite i og bære på.


Men det er sjelden en får beholde det alene, det er mange søsken som også er nysgjerrige.


Skal man ha noe alene så må man gjemme seg bort i lyngen, men da kan en jo gå glipp av noe av det de andre driver med også... litt dilemma det der...


Ingen engstelige småpelser selv om de var langt til skogs.


Full fart mellom træne, lyngen var ikke noe hindring selv om valpene har korte bein.


Utrolig flotte og javne valper. I morgen skal jeg bare kose meg med dem, for da er det ingen som skal dra. 


Kongler er spennende uansett hvor valpene er, for det har de ikke noe av hjemme her.


Valpene er veldig til å følge med hvor Ronja er, for det kan jo hende hun finner på noe spennende.


Så når hun løper så løper de etter, alt de orker.


Synkronoppvisning


Vent på meg da!


Her luktet det godt!


Hvor er valpen?


Kanskje det er både tusser og troll i skauen, best å sjekke!


Om jeg ikke hadde hatt så mange så skulle jeg beholdt en fra denne kombinasjonen.


Ha en trivelig helg, bare i morgen nå så...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...