lørdag 11. mai 2013

Bailey har dratt


Fortsatt tre ledige hanner til de rette valpekjøperene, ta deg en ut for å hilse på!


Tror vel ikke jeg har hatt noen valpekjøper noen gang som har gledet seg så mye til å hente valpen sin! Og i dag var dagen kommet! Alle rapporter så langt viser at valpene har tatt sine nye hjem med storm. I ettermiddag hadde jeg noen på besøk som skulle kikke på en av hannene. De ble overfalt av ivrige små, så da var de solgt. De skulle ringe på mandag for å avtale henting. 


Det ble litt duskregn i ettermiddag også, men før valpene ble bært inn igjen så fikk de en halvtime ute på egenhånd. Det er stor stas. De er ganske vide i vingene nå, så de forsvant bak huset til mamma og pappa. Jeg valgte å ikke følge etter noe særlig, så etter noen minutter så kom de tilbake av seg selv. 


Alt skal undersøkes og aller helst smakes på.


Men det bærer raskt videre til neste utfordring.


Ned mot det nypløyde jordet var det veldig spennende. 


Jeg håpet i det lengste at de skulle holde seg vekk fra pløya, ellers hadde de vel blitt noen små jordkladder alle sammen. Heldigvis gikk det bra i dag, men ikke sikkert det gjør det i morgen.


Hestehov er spennende vekster.


Ligger det noe løst på bakken så skal det bæres på!


Kanskje det kommer noen flere og leiker med meg...


Vi kommer vi!


Kumlokk er spennende saker, for der renner det vann under som de ikke får tak i.


Sognafarets Snow Storm


Spennende hos nabo'n.


Blomsterbed er spennende som alt annet som er forbudt.


Ha en nydelig lørdags kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...