mandag 6. mai 2013

På fremmed grund


Venter på valpekjøpere. Det er fremdeles ledige hanner.


I dag har valpene vært en stund inne i hundegården som de voksne stort sett pleier å være. Det var spennende altså! Det var så mye å sjekke ut for valpene.


Selv om det var høyere trapp opp til hundehuset i den andre bingen, så var ikke det noen hindring i det heletatt.


Inne i huset fant den ene valpen ett teppe. Klart det måtte være med ut!


Det var ikke mye ro på valpene den stunden de var i hundegården til de store hundene. De voksne sto utenfor gjerdet og skulle veldig gjerne vært inne med valpene isteden.


Her var det mye spennende altså!


Vippedøra inn til det store hundehuset skjønte de ikke og det var like\greit, ellers hadde vel alle vært inne der også.


Men alle er ikke fornøyd med å ha ett nytt sted å være, for jeg var jo i den andre hundegården. Da skulle de jo vært der hvor jeg var for da hadde det blitt kos!


På torsdag drar den første valpen til sitt nye hjem.


De siste dagene nå blir det mye sosialisering på valpene, for jeg har fri hver onsdag på jobben, torsdag er det helligdag og fredag så har jeg tatt en ferie dag.


Dette dekket henger igjen etter den gangen jeg bare hadde en hundegård som jeg hadde valper i. Det er ikke noe tverrstang i den andre hundegården, så da får den bare henge der fortsatt.


Hva er det som henger der da...


Etter et par forsøk så fikk valpen tak i taustumpen.


Så oppdaget valpene at de store hundene hadde gravd et hull under huset sitt. Da forsvant alle ned i hullet og gravde det bitte litt større.


Alt må sjekkes.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...