lørdag 18. mai 2013

Innsjekking på Hole Hotell


Siden Merethe har med Tessy på Hole Hotell i helga så tok jeg og Patran med oss valpene på besøk i dag.


Ella dro til sin nye familie i dag. Da jeg hadde badet henne så leika hun litt med Ronja for å få ut litt energi før bilturen. På morgenen ringte de som hadde kjøpt Twinkling Snowflake. De hadde funnet ut at hundekjøpet var litt overveiet og lurte på om jeg kunne ta tilnake valpen. Så nå har jeg en ledig tispe også. I morgen kommer det noen for å se på en av hannene, så det er bare å fortsette å spre budskapet om ledige hunder. Annonsen på Finn.no er forlenget med nye bilder, så nå er det bare å vente på sommeren.


Valpene nøt vannet i Tyrifjorden i dag, men jeg kunne tenke meg litt høyere temperatur før jeg legger på svøm.


Nede på brygga så var det masse spennende å sjekke ut for de små som ikke hadde vært der tidligere.


Det er det samme om det er bratt skråning, ned skal man uansett.


Traktoren måtte sjekkes både under og ved siden av. 


Valpene skjønte å passe seg på bryggekanten. De tittet over kanten og gikk trygt tilbake på land igjen.


Alle små finner noe å leike med uansett hvor de er.


Tau er kjempegøy, særlig om man er flere til å dra til hver sin kant.


Kom igjen da gutta!


Om det er samarbeid eller motstandsarbeid kan vel diskuteres.


Det var en litt større grushaug der enn den valpene løper i hjemme, så alle hadde en runde der etter at de hadde badet. Skal si de så ut en stund før de tørket litt og grusen datt av igjen.


Ronja var med i dag også, da holder valpene seg litt mer samlet. Ellers er de litt over alle hauger, for de finnes jo ikke redde i det heletatt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...