tirsdag 21. mai 2013

Alternativt i regnvær


I dag har det regnet mye, så da ble det litt aktivisering inne isteden for å kjøre en tur.


Problemet er at det ikke er så enkelt å få tatt noen bra bilder av dem inne, for de er rimelig aktive og aierer med det meste som er løst.


Siden valpene nærmer seg 12 uker så bestilte jeg ny time hos dyrlegen til dem. Så i morgen skal vi på bytur for å få vaksine igjen. Da skal jeg samtidig få han til å skrive ut ny helseattest til dem.


Det meste er gøy å bite på.


Og det som det bites på DET skal ristes!!!


Fillerye??? Nei, DEN biter jeg da ikke på...


Siden vi har time hos dyrlegen i morgen er det greit at valpene er sånn nogenlunde reine, så i dag fikk alle en kloklipp og et bad med såpe. Så nå lukter det nydelig av dem alle sammen. 


Valpene storkoser seg i dusjen.


Så var det shampooneringen, han lukket øynene og nøt behandlingen.


Stilig med hanekam


Etterpå er det viktig å skylle skikkelig


Ja, man blir litt våt av å bade 5 valper!

1 kommentar:

  1. Det er jo leeenge til jeg er 12 uker da, neste søndag det vel? Jeg skal ikke på sånn vaksine før 4 juni jeg.. Muttern sier det skal gå bra og ikke er vondt.. men jeg bare biter hvis det gjør vondt jeg, så går bra uansett!

    Hilsen Bailey

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...