fredag 17. mai 2013

Som ett olja lyn


Sjekk her'a! Jeg karer fortsatt å løpe fra alle småpelsa, men dem begynner å hale innpå meg snart regner jeg med.


Jeg klarer å narre dem med meg alle steder. De følger etter for de tror jeg har noe spennende å vise dem. Jeg er jo voksen jeg i forhold til dem veit du.


Jeg bare elsker å løpe på pløya, men da blir mamsen så sint!!! Da roper hun på meg med sint stemme. Særlig når jeg lurte småpelsa til å løpe der også. Jeg syntes det var kjempegøy!


Trenger ikke være Albert Eistein for å skjønne att dette er gøy da!


Men jeg får være litt real med mamsen da og ta dem med opp på plenen igjen.


Jeg må jo sjekke om småpelsa kommer etter meg fortsatt, da blir mamsen blid igjen...


Det gjorde dem så da var det bare å løpe noe innmari!


Nå er vi nesten like store så det er kjempegøy å leike med dem.


I ettermiddag fulgte jeg småpelsa opp til hønene til mamsen. De må jo sjekke ut hva som finnes her før de drar.


Jeg blir ganske sliten etter en runde med småpelsene altså. Mamsen står jo bare å ser på og knipser bilder! Det er i allefall ikke noe jobb i det heletatt!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...