lørdag 8. juni 2013

Bading i elva


Jippi!


Etter at plenen var klippet hadde mamsen lovet alle pelsdyrene en tur i elva for å avkjøle oss.


Når mamsen sier vi skal i elva for å bade, da løper jeg fort altså! Da går det over stokk og stein.


Jeg har ikke helt fått til denne svømmingen som de andre pelsdottene klarer så bra, men jeg trener!


Mamsen sier jeg må legge meg flatt i vannet ikke stå oppreist på to. Men det er jo så mye enklere å si for henne da, hun står jo på land!


Mamsen sier jeg må holde labbene mine under vann også... gøy når det spruter da...


Jeg bare lukker øynene og lar det stå til!


Jo jeg må jo være litt enig med mamsen om at det sikkert er enklere å komme seg dit en vil når en har litt mer trening på å styre. Men jeg kom meg da til land igjen uten for mye styr.


Etterpå er det bare å løpe alt jeg orker så jeg blir fort tørr igjen.


Det var bare jenter på tur i dag, for nå har alle de andre pelsdottene løpetid. Det er litt slitsomt for Mounty, så han ble igjen i hundegården i dag.


Litt lekker...


2 kommentarer:

  1. Det der så jo skikkelig forfriskende ut. På det ene bildet kor du lukker øynene sa mamma at du var prikk lik meg. Det e jo ikkje så rart siden vi e av samme slag. Intelligensen på de der altså...

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...