tirsdag 11. juni 2013

Valpeutflukt...


Valpene har funnet ut at det er en bekk som deler jordet i to. Og de er jo ikke flater for ingenting. Da er det bare å finne seg sko og følge etter, for dem lukker ørene og forsvinner ned dit uansett hva jeg sier og gjør. Så nei, innkallingen sitter ikke helt ennå ...


Det er så mye å undersøke når en først har beveget seg nedover jordet. 


Jeg kan ikke si jeg har engstlige valper i alle fall. De stupte ned skråningen fra jordet og ble borte i smørblomster og bringebær.


Jeg gikk jordekanten oppigjen med dem, ellers blir ikke pappa så blid om vi tråkker i åkeren. Etter en slik runde som vi hadde i ettermiddag, så sover de så godt om natten.


Sognafarets Snow Storm


Man kan ikke være redd for orm når en har små som trenger å utforske verden.


Spørs om jeg får ta en tur ned til Hønefoss med dem igjen til helga, for da var det mange fremmede som kom for å kose med dem.


Godt at pappa har noen prosjekter på gang, det skaper ypperlige sosialiserings situasjoner for de små. 


Skepsis vet ikke disse valpene hva er, så det kan bli spennende for nye eiere å gi dem nok utfordringer i hverdagen.


Dagen ble avsluttet med å prøve å få tak i noe av det som hønene hadde fått å spise iløpet av dagen. Brødskalker og grønsaksbiter er knall.


Nyter friheten


Husk at vi er fire småpelser som er på jakt etter nye hjem !

1 kommentar:

  1. Helt underbara foton! Vilka ljuvliga valpar!
    Måste bli svårt att skiljas från dem!
    Kram
    Melodys matte

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...