søndag 30. juni 2013

Dårlig med feriering


I dag er siste feriedagen til mamsen i denne omgang, men noen ferietur var det ikke så godt å få til med så mange firbeinte i hus fortsatt. Mamsen håper det ordner seg snart, ellers ryker ferieplanene for neste ferie også. 


De begynner å bli ganske raske disse småpelsa, så jeg må løpe alt jeg orker og ennå så holder de følge!


Jeg prøver etter beste evne å holde dem litt i ørene. De kan jo ikke få oppføre seg akkurat som de vil heller!


Jeg sier det til dem jeg, oppfør dere pent ellers blir det ingen skautur på dere!


Når vi kommer opp i skauen så må jeg sjekke at forholdene er trygge for sånne småpelser.


De følger jo etter meg over alt.


Ikke fikk vi komme inn hos naboen heller!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...