tirsdag 18. juni 2013

Grov klipp


I dag startet oppladingen til helgas utstilling. Jeg fikk grovklippen med maskin, så blir det finstussing og justeringer i morgen. Jeg har ikke så god tid til å stå rolig når mamsen klipper, men da blir mamsen litt striks i stemmen... 


Når jeg sjekket speilen etterpå så angret jeg litt på at jeg ikke hadde stått rolig litt til så mamsen hadde fått justert litt i allefall. Men siden mamsen har fri i morgen, så tar vi det før Mina kommer! Jepp jeg skal ha feriebesøk av Mina i mange dager. Gjett om jeg gleder meg???? Det gjør mamsen også, for Mina skal være med på utstillingen i helga hun også. 


Siden både Mina og jeg er juniorer, så skal Merethe være med på utstilling... og HUN skulle ha meg med inn i ringen for mamsen skulle ha med Mina!!! Hæ mamsen min skal ikke være med meg??? 


Jeg må nok ta med meg Merethe for å trene litt på gårdsplassen før vi skal i ilden. Jeg kan jo ikke skjemmes ut med en totalt amatør heller? Selv om mamsen forsikret meg om at jeg var i trygge hender. Merethe har stilt pelsdotter siden før jeg ble født... nå ja vi får nå se på det. JEG skal trene henne litt jeg altså før vi drar avgårde til Hokksund Camping på søndag. 

1 kommentar:

  1. Hadde eg bodd i nærheten skulle eg kommet og heiet på deg ;-) Eg tror du knuser de andre kåkkarene!!!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...