lørdag 11. januar 2014

Endelig tur med kamera


Endelig tur i lyset igjen med kamera. I natt kom det litt snø og det setter hundene stor pris på. Kunne godt kommet litt til, så en fikk gått på ski, men litt er bedre enn ikke noe. Med tre løpske tisper i hus, så er det jo begrenset hvor en drar for å gå på ski også. Mounty storkoser seg på ferie fortsatt, dette har han virkelig godt av. Alle hunder i flokk skulle hatt noen uker som alene hunder. Uansett hva du er så er det godt med litt ferie, og ferie er jo å gjøre noe annet enn du gjør til daglig.


I dag ble det tur nede ved elva, for å få litt avveksling fra der vi pleier å gå. I det siste har det blitt turer etter at det har blitt mørkt, så da holder vi oss stort sett til veien. Det er ikke synd på dem, for disse som går så mye løse trenger absolutt litt båndtrening i ny og ne.


Noen setter mer pris på snø enn andre.


Må bare gni snøen skikkelig inn i pelsen for en vask.


Riste meg? Hvorfor det?


Jeg får jo ikke ligge i senga til Merethe nå som jeg har løpetid avlikevel, da kan jeg jo bare bli full av snø!


Servering på fat...


Malin syntes badevannet var helt greit.


Hvilken rase er dette her da?


De er billige i kosten også, spiser mose ...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...