tirsdag 7. januar 2014

Liksom vinter


Skikkelig fjellrype jeg altså...


Januar og vi drukner omtrent når vi er på tur i skauen. Jeg blir jo så kald når jeg blir så våt. Da er det godt å ha ullgenser på seg. Da er jeg jo nesten tørr når jeg kommer inn igjen.


Noen steder er det litt snø, men for det meste er det is og bart.


Her har det løpt et ekorn!


Når man finner sånne lukter så må man bare følge etter... det kan jo være noe spennende når jeg kommer fram.


Noen hindringer møter man på livets vei, men de er ikke så store at de ikke lar seg forsere.


2 kommentarer:

  1. Önskar att min lilla lånekompis också hade såna där kläder, men här fick matten min både torka och "blåsa" på henne i dag när vi hade varit ute i hällregn över en timme. Vi hundar tyckte det var bara härligt. Jag klarar mig utan blåstork, från min päls rinner det liksom av. Nästan, åtminstone. :)
    Kasper

    SvarSlett
  2. Eg og e pisselei av dette regnet. EN gang har det vært snø her i Stavanger. EN gang! Og eg som elsker snø :-( Fin genser du hadde på deg. Rosa e min favorittfarge!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...