lørdag 25. januar 2014

Vordene mor


Forhåpentligvis i allefall... Lady har late kvelder i godstol etter gårkveldens skitur på jordet. 


Jeg har en følelse av at det blir valper i allefall, for hun vil aller helst sitte på fanget og får ikke nok oppmerksomhet. Men i løpet av et par uker burde det komme sikrere tegn. En del valpekjøpere som har begynt å ta kontakt også. Flott at det er et gjennomtenkt kjøp, som passer inn i hverdagen.


Malin og Tessy koser seg også etter gårsdagens trim. En flat er avhengig av å få dagens dose med aktivitet, ellers er de ikke særlig trivelige å ha i hus. Særlig ikke om de er vandt til å få en god dose når jeg har spist middag. Og for de som tror cockeren trenger mindre aktivitet enn en stor hund, de tar feil. Ikke så morsomme å ha i hus de heller om de ikke har fått dosen sin om dagen.


Nei noe liv uten pelsdotter er utenkelig for meg... Nå er det på med skiene og ut for en tur i snøværet. Snøen laver ned, så jeg får seg om jeg får til noen brukbare bilder i dag... er lov å håpe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...