onsdag 29. januar 2014

Pliktoppfylende


Mamsens fridag og det ble gåtur til bussen for å følge Patran. Mamsen var liksom i siget, så det ble over en times tur på oss etterpå.


Jeg og Patran har levert avisa til ei gammel dame som bor ved busstoppet. Siden Patran har vært speider så har de lært sånne gode samaritanoppgaver. Men jeg blir med for jeg synes det er hyggelig jeg da.


Her bor jeg... noen ganger ser jeg hjem når vi går tur. Da får en sett hvor langt en egentlig går...


Kjekt å gå tur langs veien innimellom, for der lukter det fra alle andre som går tur med pelsdottene sine også. 


Men sånn venting har ikke mamsen tid til, hun har sånn bikiniprosjekt på gang. Kiloene forsvinner ikke når man står rolig, da må man ha litt effektivitet da serru. Vi er jo så smekre prøver jeg å si da, men det er ikke mamsen enig i. Man må holde ting ved like, en blir ikke smekker uten å gjøre noe med det. Vi er litt heldigere stilt enn mamsen da. Vi spiser bare tørrfor, vi får ikke sånne fristende sauser og andre klissete ting. Vi kunne jo prøve da mamsen?


På vei tilbake må vi over hengebrua som går over elva. Den er gøy, for den husker på seg når vi går.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...