fredag 11. juli 2014

Bading


Jepp jeg har duppet kroppen min bitte litt i dag også!


Har du fått badet litt i dag da?


Jeg og Patran er på vannliljejakt


De hvite har begynt å blomstre nå, så da kan jeg jo plukke noen til mamsen.


De er ganske seige i stilken, så de er ikke så enkle å få tak i.


Det er godt å bare kunne svømme rundt og kose seg når det er så varmt. Stakkars mamsen som skal jobbe tre uker til før hun skal ha resten av ferien sin.


Ups, svømte visst over hele vannliljen jeg...


Kanskje det er flere her...


Innimellom så må jeg opp på land og varme meg litt og hvile litt. Leiter på å svømme så mye i strømmen i elva.


Jeg bader ikke i den store fossen da, det er det bare flatene som gjør.


1 kommentar:

  1. Aldrig att jag skulle varken våga eller få bada i det där strömmande vattnet! Ni är allt bra tuffa och modiga, ni!
    För det ÄR väl ingen risk att ni följer med forsen till nåt otäckt fall eller så?
    Min fega matte blir faktiskt lite rädd när hon ser de här bilderna!
    Kasper
    PS. De är väldigt vackra, de där näckrosorna!
    "Näckens rosor" - för en gångs skull är det svenska namnet lite finare än det norska. Säger matte som annars tycker att alla norska namn är finare än de svenska. :)

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...