fredag 11. juli 2014

Varmt...


Blåklokkeeng


Nei det har vi ikke sett noe til...


Mor og datter


Tessy & Malin


Det er ikke veldig mye som skjer her når det er så varmt, den trimmen hundene får er i elva. Merethe tar en runde med dem på formiddagen når jeg er på jobb. Så tar jeg dem med når jeg har spist middag som Merethe har laget. Blir reint bortskjemt i sommer jeg. Skal nok merke at hun flytter på hybel.


Stemningsfult nede i elva om dagen, men alle vannliljene.


Og alt som bare dukker opp, det må sjekkes!


Nydelige blomster, hvite blomster generelt...


Når hundene hadde gått og tråkket lenge nok, så ble det slett ikke så reint vann lenger.


Når man oppholder seg så lenge under vann så er det viktig å få tømt nesa skikkelig etterpå.


Se så tett og fin pels som Lady har begynt å få igjen etter valpene.


Godt en ikke behøver å gå så langt for å slukke tørsten.


Vannet i selve fossen er mye reinere enn bak der vannliljene vokser.


Jeg har ikke tall på hvor mange bilder jeg har av fossen opp gjennom årene. Det er aldri et eneste bilde som blir likt et annet.


Hundene storkoser seg i fossen. Nå er det så si badevann for meg også, så holder været seg slik, så blir det bading til helga.


Malin, Tessy og Lady koser seg. Nå er Malin ferdig med løpetiden, så i ettermiddag var de løse sammen. Mounty fikk litt real kjeft av Malin også var alt tilbake til det normale. Men Lady var veldig interessant, så det er nok ikke lenge til hun drar i vei også.


Tror jeg skal vente til løpetiden er over på både Lady og Ronja før de skal introduseres for hverandre igjen. Det går helt fint når de står på hver sin side av grinda i trappa eller inn til kjøkkenet, men plutselig så skjer det igen. Bedre å vente litt lenge enn for kort, da er jeg tilbake til 0 igjen.


Se hva jeg fant!


Det er reine boblebadet å sitte i fossen.


Har man først funnet noe så skal man for all del ikke slippe det frivillig, da kan jo en av de andre ta det.


Malin i farta, har ikke vært så stiv i beina nå i det siste, men så har jo gradestokken vist mer eller mindre 30 grader i det siste også.


Tessy


Så må de kravle seg tilbake på land


Ingen av hundene har direkte lyst til å opp igjen fra elva.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...