onsdag 9. juli 2014

Nedre Kollsjø'n


En tur på Nedre Kollsjø'n frisker opp når det er så varmt, men mamsen holdt på å klikke. Det var jo så mange knott der! Jeg merket ikke dem, jeg svømte jeg.


Jeg er blitt kjempe rask til å svømme skjønner du.


Langt svømmer jeg også.


Innimellom så hjelper jeg Tessy og Mounty å finne pinner som mamsen kaster kjempelangt ut i vannet. Trim kaller hun det. Slit kaller nå jeg det! Men det er gøy da!


Har du skikkelig fokus nå mamsen?


Det hender mamsen detter ut litt skjønner du, ja særlig om jeg er super rask!


I morgen skal mamsen på jobb igjen, kanskje jeg får lurt Merethe til å ta meg med ned i elva en tur...


Jeg kan jo si at det blir litt varmt for Mounty, så han trenger følge ned i elva...


Man oppnår mer med å tenke på andre enn seg selv har jeg hørt... kan jo teste om det stemmer i morgen.


Så var det på tide å samle troppene for å finne bilen til mamsen. Blir bitte litt langr å gå helt hjem...



* *

Herlig med en svømmetur når det er så varmt!

4 kommentarer:

  1. Åh! Vilken fin och badvänlig sjö! Jag har inte lyckats komma i närheten av något vatten idag mer än vattenskålen då... Kramis!

    SvarSlett
  2. Åh så härligt det ser ut! Jag har ju också badat förstås, men håller mig gärna nära stranden. Det är allt bra tur att det finns en massa vatten när det är så här varmt. :)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...