fredag 27. februar 2015

Endelig kom Merethe hjem!


Fredagen er lang på jobb når jeg vet at jeg skal hjem igjen, lage middag og spise den, før jeg kan dra ned igjen for å plukke opp Merethe. Jeg får ikke sett så mye til henne da, for jeg skal sitte på veterinærhøgskolen og ta del to av Oppdretterskolen denne helga. Gleder meg stort til det.


La du merke til maskoten som jeg har i vinduskarmen?


Siden Merethe kommer med buss fra Oslo er det litt usikkert når den ankommer Hønefoss. Plutselig er det kø som står bom stille. Det hjalp lite når jeg først ventet ved feil bussholdeplass. Veien inn og ut av Hønefoss går på hver sin side av et motell med møbelbutikk i ene enden. Jeg stusset litt da bilene kjørte "feil vei". 


Så etter en runde rundt bygget havnet vi på riktig side av veien. 


Så så vi bussen komme rundt svingen. Gjensynsgleden var så stor at noe bilde ble det ikke...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...