lørdag 14. februar 2015

Litt fri innimellom


Godt det ikke er husvask hver dag, sånn at jeg har litt tid for meg selv sånn innimellom.


Jeg må jo sjekke opp alt det andre som foregår rundt omkring også. Sånn er det å bo på gård.


Godt vi ikke har kuer og sauer og sånt i tillegg. Da hadde jeg hatt fulltidsjobb, hele tiden!


Nei, det er viktig å ha sånn egentid, sånn at en får tatt vare på seg selv!


Ja, jeg må jo ha tid til å trimme mamsen!


Best å samle troppene så vi kommer oss på tur i dag også.


Jeg må holde full oversikt over de andre pelsdotta, så dem ikke roter seg bort i noe de ikke burde. Kan aldri vite med sånne pelser veit du.


Glad jeg har på meg genser i skauen, så slipper jeg å få så mange grankvister i pelsen min. De stikker så innmari.


Etter en runde i skauen gikk vi en runde i skiløypa på jordet. Der glimtet det til med bitte litt sol.


Koser meg på tur når det ikke blåser. Bare herlig å få løpe og leike med alle de andre.


Jeg løper fram og tilbake og prøver å løpe fra mamsen. Men hun er så treg til å komme etter. 


Da er det bedre å lure med meg de andre på konglefangst.


1 kommentar:

  1. Det blir allt ett väldigt springande när ni är ute allihop. Det är inte lätt att få med matten också men fortsätt att försöka... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...