søndag 22. februar 2015

Footoshoot med mamsen


Siden mamsen hadde lovet meg at dagen i dag skulle dreie seg om meg... ja da må jeg jo tenke på hva jeg vil at jeg og mamsen skal finne på. Men i og med at mamsen liker å ta bilder og jeg elsker å posere foran kamera. Ja da brukte vi dagen til bilder!


Jeg ble litt sliten av sånn posering altså, for jeg måtte løpe opp bakken mange ganger. Mamsen måtte jo være helt sikker på at hun fikk et knallfint bilde eller to av meg. Så jeg løp gladelig jeg. 


Jeg prøvde å få til et sånt sveve bilde, men det var ikke så enkelt i oppover bakke mente mamsen. Så vi måtte gå ned på jordet.


Men når vi kom ned på jordet så hadde våren tatt seg en tur. Da var det mange spennende ting å lukte på. Sånne lukter som jeg ikke hadde kjent siden i fjor!


Men klart, det er jo en god del snø ennå på jordet da.


Lurer på om jeg kan lukte hvor dyp snøen er jeg...


Jeg kan jo ikke være sånn dum og deilig på bilder, jeg må jo vise fram at jeg kan jobbe også! Jeg er jo tross alt en apporterende rase som skal bære ting. 


Men skal man egentlig bære sånne ting, så må man vel ha en hensikt med det. Skal jeg bære med meg konglen helt hjem?


Men noe som er mye mer gøy, det er å legge seg ned og spise den i mange hundre tusen biter!


Men denne konglespisingen gjør at jeg får så mye rart mellom tennene. 


Mamsen kan du hjelpe meg?


Ikke det nei... da må jeg vel gjøre hele hele maltrakteringen selv da?


Nei er nok enklere med pinner da, de setter seg ikke så lett fast.


Skikkelig lekker snute jeg ...


Mounty ville gjerne være med meg på bildene, så han måtte få lov til det da.


Kjekt med en sånn livvakt! Mounty passer på alle jentene sine han.


Viktig å forandre bakgrunn for å få fine bilder.


Koser oss gjør vi i alle fall.


Jeg liker jo best de bildene jeg er alene på da. For det er jeg som skal være midtpunktet!


Juhuu hele neste uke har Patran fri fra skolen, da skal vi kose oss når mamsen jobber da!

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder ni fick tillsammans idag! Du verkligen flög fram på den sista... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...