lørdag 21. februar 2015

Mamsen traff svenskemamsen


Siden jeg ikke fikk være med mamsen på utstilling i dag så gikk jeg glipp av å treffe svenskemamsen min! Tenk det da! Mamsen visste ikke at hun skulle til Bø, ellers skulle jeg få bli med isteden for Tessy som bare skulle sosialiseres i dag. Men vi får prøve en annen gang sa mamsen. I dag har jeg koset meg med Patran og vært ute med de andre pelsdotta. I morgen er det min tur til å finne på noe, sa mamsen. 


I dag har mamsen til mamsen bursdag, så nå skal vi på kakespising og jeg får være med!

2 kommentarer:

  1. Hoppas kalaset var kul och att tårtan smakade mums!

    SvarSlett
  2. Födelsedagskalas brukar vara härliga! Hoppas din matte hittar på något trevligt i morgon... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...