torsdag 25. august 2016

Dagens gode gjerning


Årets første kantarelltur for min del. Jeg spiser ikke sopp, men det er mange som liker disse orange sakene. Når jeg og Ronja tok en runde utenfor gjerdet i dag hadde vi med oss en liten pose tilfelle vi fant noe sopp. Siden det er både mø og bæ som har gått der i sommer, så er det ikke så godt å vite om det er noe igjen. Om det ikke er spist opp så er det tråkket ned.


Jeg glemte å veie posen før jeg leverte den borti veien her til en jeg jobber sammen med. Han slang litt med leppa på jobb i dag, så da får han nå få litt sopp da. De andre hundene fikk tur i havna nede ved elva i ettermiddag. Det satte de stor pris på, for da ble det bading i all mass på alle fire. Litt småregn på ettermiddagen i dag, så da får en håpe på finvær i helga da Leif kommer hjem igjen. 


Når vi skal bytte bil neste gang har Leif lyst på hybrid og automat. Skal han ha det så skal jeg ha en som ser bra ut i det minste... 

1 kommentar:

  1. En sådan svamppåse måste han blivit glad att få... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...