fredag 25. august 2017

Matauke


Kanskje ikke mat, men de er fine å se på og ikke minst ta bilder av.


Dyrlegen var godt fornøyd med Ronja i dag. Såret var tørt og fint og drenet kunne fjernes uten særlig problem. Dyrepleieren vasket og plukket av størknet sårvæske, slik at såret kunne gro uten all guffet som hadde samlet seg. Jeg var innom apoteket og kjøpte siste esken med tabletter som de ikke hadde på onsdag, så nå er hele kuren i boks.


Jeg kjørte hjem i lunsjen og hentet Ronja, så lå hun i bilen utenfor kontorvinduet mitt etter dyrlegesjekken. Hun er jo så nysgjerrig, så hun satt for det meste å så ut av vinduet isteden for å sove som Mounty pleier å gjøre når han er med.


Etter jobb i dag var Hailey i den store hundegården med det store huset når jeg gikk tur med de andre. Hun fikser flippdøra som hun aldri har gått ut og inn av annet. Ronja var i den andre hundegården, så det ikke skulle bli noe leik. Hun får holde seg i ro til stingene er tatt ut. Skal på kontroll igjen på tirsdag.


I morgen og på onsdag er siste dager med turmuligheter, så jeg får legge i vei med fotoapparatet tenker jeg. Ikke godt å si når jeg er turklar igjen etter neste fredag. Men alt burde være greit når jeg har fått fjernet stingene, regner jeg med.


Ellers så skjer det ikke mye framover, ikke godt å planlegge når mye er veldig uvisst. Så da får en ta ting på sparket og nyte høsten forhåpentligvis uten regnvær.


Ha en fortreffelig helg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...