onsdag 30. august 2017

Siste kveld på valpekurs


Det ble et lynkurs for Hailey, men hun har virkelig hatt utbytte av det. Etter pausa så er hun rimelig kakemann, så da er det egentlig å sette henne i bilen og dra hjem igjen.


I dag var vi først, så vi fikk med oss når alle de andre kom. Vi var ikke så mange i kveld, men de som var det storkoste seg med hverandre.


Det merkes ikke veldig at alle de andre valpene er et par måneder eldre enn Hailey, men de er mer utholdende en henne.


I dag hadde vi passeringstrening, sitt og bli, stå og dekk. Klart det blir mye nytt for Hailey, men også endel gammelt. Men det gamle har hun jo bare drevet med på egenhånd, det er noe helt annet å konsentrere seg med tre andre rett i nærheten.


Disse valpene fant virkelig hverandre, så jeg må nok prøve å få til noen flere playdater til henne før hun blir for stor.


Man skal ikke kimse av verdien av å ha kontakt med andre firbeinte som ikke ser ut som dem selv. Så det er synd jeg ikke får vært med siste kvelden. Jeg regner ikke med at jeg er gangbar allerede da. Men jeg skal benytte meg av tirsdagstreffene. Selv om det er mest voksne der.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...