fredag 24. november 2017

Fotomotiver


Slikt varierende vær gir flotte fotomotiver. Det er bare å bli litt mo i knærne så en når ned til de vakre motivene.


Greit å ha på litt klær når en skal være ute i våt snø. Lite underull på Ronja og når den pelsen som er blir våt så fryser hun raskt. Hailey har utviklet skikkelig tjukk lang pels, så det skal bli spennende å se hvordan det blir når hun får skikkelig voksenpels til neste vinter.


Formen er blitt bedre, men jammen ble det en dubb på sofaen i kveld også. Ikke fult så lenge som sist, men lenge nok til at en egentlig skulle legge seg å sove for natten snart.


Ukene går fryktelig raskt, og nå er det jammen helg igjen. En helg som jeg absolutt må gjøre litt husarbeid. Både gulvvask og klesvask, så må jeg handle litt i morgen også. For i dag var det helt uaktuelt å nærme seg en butikk etter jobb. Sikkert bedre i morgen tidlig.


Kanskje jeg får tid til å se på bildene jeg tok på onsdag, de gleder jeg meg stort å vise fram. Skikkelig snøbilder i landbrukets navn.


Ha en flott helg, om du skal ta det rolig eller være aktiv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...