lørdag 6. januar 2018

Skikkelig rosa

Hallo Bloggen!

I dag tidlig da jeg slo opp mine Nordsjøblå øyne, blafret med øyevipper som er så lange at de nesten når helt bort til de draperte soveromsblondene som dekker vinduet. Tittet ut på den mediterraneanblåe himmelen for å konstantere at det bare var å nyte at det var lørdag og jeg kunne drøye litt med å forlate den vidunderlige senga med den varme dyna. Etter en overdådig frokost ble det boddypump på jordet med ski og staver for å få kvalitetstid med mine firbeinte vidunderlige pelsdotter. I kveld er det kvalitetstid med min sønn så jeg får varmet mammahjertet. Nå skal jeg ta en times SPA-behandling for å gjøre kroppen klar til en kveld på selveste AkerBrygge, med tre retters middag og teaterbesøk.

Vi blogges!

Nei ikke helt min stil, men mer oppdatering kommer om jeg overlever tigerstaden en lørdags kveld.


2 kommentarer:

  1. Oh, har du Nordjöblå ögon? Så vackert, mina är i det närmaste stålgrå...ganska intetsägande faktiskt, men det kan ju inte jag göra så mycket åt...använda färgade linser? jo det förstås om jag vore fåfäng, men det var längesen. Ha en riktigt trevlig kväll med findiné smaskens gott förstår jag. Du fotar väl maten så jag får drägla?
    Kram

    SvarSlett
    Svar
    1. He he det viktigste med øyne er vel at en ser bra og klarer seg i hverdagslivet. Klart man tar bilder av maten i ekte rosabloggerstil!

      Slett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...