onsdag 8. november 2023

En øyeblikk i mitt liv

 katt pus pusekatt kattepus

Det er bare et øyeblikk som skal til i løpet av en dag, for å gjøre dagen unik. Et lite øyeblikk som gjør at dagen får et minne som varmer når du legger deg til kvelds. Den siste tiden har jeg hatt endel av disse øyeblikkene som er verdt å ta vare på, til etterpå.

katt pus pusekatt kattepus

Noen ganger er ting verdt å tenke over en gang til og kanskje komme til en annen konklusjon enn tidligere.  Jeg er flink til å nyte livet, være min egen lykke smed. Jeg har ikke flere energisluk å kvitte meg med, jeg er i havn der. Jeg er fornøyd med sånn ting er blitt iløpet av det siste par årene. Nå er jeg snart helt i havn. 

katt pus pusekatt kattepus

Om noen få uker er det julebord, og jeg er klar. Fornøyd med julebordkroppen og kjolen er "ny", for meg i det minste. Kanskje bare støvletter som mangler, men jeg har noe som passer om det ikke er mye våt snø som ligger fra parkeringa og inn på hotellet

stearinlys

I dag er det 53 dager igjen av året, så om jeg skal få alle planer for året i havn så har jeg 53 dager på meg. Jeg trenger ikke vente de 53 dagene før jeg veit endel ting som jeg ikke får fullført i år. Jeg tror ikke det blir bart på fjellet i år, så det kan bli flere fjellturer uten ski. Snøen ligger tross alt på jordene her fortsatt, og jeg tor ikke det blir bart her heller i år. Rimelig sikker på at det ikke blir noe overnatting ute heller resten av året. Da må det i såfall bli en hyttetur.

stearinlys

Men jeg har 53 dager på å ha 53 oppturer før det er et nytt år. 


13 kommentarer:

  1. Beautiful post. I love that you have 53 more days to have 53 more ups... Positivity thinking!

    SvarSlett
  2. Beautiful kitties. I love kitties.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday, Lillian. Scritches to the furbabes. ♥

    SvarSlett
  3. Herlige kattebilder! Ja, det skal ikke så mye til for å gjøre dagen unik og minneverdig. 53 dager er jo fortsatt mye igjen av året.

    SvarSlett
  4. Det gäller att ta vara på de fina stunderna och jag gillar inställningen att du har 53 dagar med fina möjligheter kvar :D

    SvarSlett
  5. Lovely cat photos! ☺ Sounds like you are getting well-prepared for the holidays. I haven't even started yet... Thanks for visiting The Doglady's Den!

    SvarSlett
  6. I think you have a very good attitude about life. Your port is permanently in imPORTant because you have realized your own worth.

    SvarSlett
  7. That was a beautiful message with your beautiful kitties!

    SvarSlett
  8. Awww Nice kitties... Yep, the holidays are here! One down two more to go. Have a great day and thanks for the invite. :)

    SvarSlett
  9. You have a beautiful outlook, and lovely cats.

    SvarSlett
  10. Your kitties are adorable. All your photos are beautiful.

    SvarSlett
  11. Thanks for joining Angel Brian's Thankful Thursday Blog Hop!

    SvarSlett
  12. Wise thinking and wonderful cats! I have one too..we can learn a lot from them -
    Have a nice and cozy weekend

    SvarSlett
  13. Wow only 53 days left of this year, I'd not thought of it that way before, it's so important to make everyday count xxx

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...