mandag 27. november 2023

Godt det er mildt

 sauer sau

Godt det ikke har vært den kaldeste vinteren hittil, men sauene stortrives med muligheten til å gå ut og inn som de vil. Her kan de ligge og skue utover sommerens beite.

sauer sau

Nå er tiden for å dele opp søyene i separate binger og putte inn værene til sine potensielle kjære.

sauer sau

Det er absolutt forskjell på sauene også. Noen står på litt avstand for å følge med på hva jeg gjør.

sauer sau

Med motlys i fjøset så kan en prøve å få til forskjellige effekter. Om det ble vellykket...  nja jeg ble ganske godt fornøyd.

sauer sau

Denne her var mer opptatt av å spise enn å kose seg når jeg var på besøk.

sauer sau

Her var det enklere å dele ut litt kos.

sauer sau

Litt småskuffet at jeg ikke hadde med meg noe annet enn kos til dem så det ut til.

sauer sau

Nydelig. Se på det blikket da.


8 kommentarer:

  1. Fint att de kan gå ut och in som de vill och på så sätt få lite variation. De är jättefina och jag skulle också gärna vara där och gosa lite :D

    SvarSlett
  2. Flotte bilder av sauene. De er så søte, og nydelige ja.

    SvarSlett
  3. Beautiful images. Thanks so much for sharing at http://image-in-ing.blogspot.com/2023/11/a-few-sights-from-brussels.html

    SvarSlett
  4. They are so cute. I'd like to cuddle with them too!

    SvarSlett
  5. Ah yes, I would need to give cuddles too. Great photos of them. Love the third photo you captured of the closeup of the face. Thanks for sharing with me.

    SvarSlett
  6. I love all your critter posts. You always make me smile.

    Thank you for joining the Happy Tuesday Blog Hop.

    Have a fabulous Happy Tuesday, Lillian. Scritches to the furbabes. ♥

    SvarSlett
  7. Thank you for posting about the sheep. They all look so serenely happy to me :-) Love them!

    SvarSlett
  8. They are beautiful. I hope they stay friendly.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...