mandag 29. juli 2013

Blåbær for liten og blåbær for stor...


Skauen bugner av blåbær!


Mounty


Sognafarets Sparling Star er fortsatt her, med to små unger så fant de ut at det kunne bli litt vel krevende med en aktiv valp i tillegg. Men det er noen andre som ringte i dag, så når de hørte at den var ledig så er det kanskje noen som kommer på besøk for å se på.


Nå er alle valpetennene byttet ut med større sterkere tenner som ikke er så skarpe. Han har et flott bitt, ikke noe å klage på der i gården.


Bare vi kommer igjen fra Kristiansand i helga, så er det full bading og klipping av alle flatene. Jeg synes ikke noen om å ha sånne lurvete hunder. De ser så ustelte ut, men når en skal på utstilling så venter jeg med å klippe til det nærmer seg. Ellers må jeg klippe to ganger. 


Valpen har blitt stor og fin.


Men om jeg har planer om å plukke blåbær så kan jeg ikke ha med hundene, de spiser fortere enn jeg klarer å plukke.


Valpen er en nysgjerrig krabat som må sjekke ut alt som Ronja sjekker, og aller helst litt til også.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...