lørdag 20. juli 2013

Følg med på valpenes nye liv!


Stine og Sognafarets Beaming Ray of Sun "Bailey" har en bestevenn som heter Adina. Hverdagslivet kan du følge her.


Erika,Turbo og Sognafarets Moonlight Shadow "Kodak" sitt hverdagsliv kan du følge her


Miriam og Sognafarets Black Chevrolet Corvette "Hippie" finner på mange sprell, de kan du følge her.


Hilde, Nemi og Sognafarets Lord of Kilimanjaro "Chan" blogger fra det "blide sørland". Jeg og Hilde har stadig noen planer, så vi får se hva det blir til utover...

Har du en blogg om ditt hundeliv så kan du sende meg linken. Linkesiden på hjemmesiden er oppdatert med steder jeg følger med på på nettet. 

Det er endel andre valper som har egne blogger også, men de er ikke oppdatert på lenge. Skal en ha en blogg så bør den oppdateres i dann og vann i alle fall. Ikke med flere måneders mellomrom. Men med de som er aktive koser jeg meg med til kvelds. Når jeg er ferdig med å oppdatere min egen, så blir det en runde på andres blogger. Det er nesten litt synd med Facebook, for alt kommer der også glemmer folk at det er da mer kos med litt lengre innlegg og noen bilder i en blogg. Enn korte statusoppdaterineg... det synes jeg i alle fall.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...