lørdag 6. juli 2013

Sjekk her'a!


Jeg og småpelsen klarer å sitte pent så Patran kan få tatt bilde av oss. Vi er knallflinke! 


Småpelsene har fått klippet ørene sine i dag, så nå ser de nesten ut som de andre pelsdottene. Klart jeg måtte være med å inspisere.


Så fikk vi endelig lov å løpe rundt på plenen og herje litt. Herje får vi ikke lov til inne, bare ute. Mamsen er litt rar sånn. Vi synes nemlig det er gøy å herje inne og vi.... UT!!! sier mamsen da og peker mot verandadøra. 


Jeg må si ifra hvem som er sjefen, for nå begynner de å bli større enn meg.


Når mamsen er på jobb om dagen så koser jeg meg med Patran om dagen. Det er kos det!


Til høsten skal jeg og mamsen på klippekurs. Det er det Trine på kennel Trismato som skal holde i september. Heidi og Mina skal også på samme kurset, så da blir vi skikkelig flotte til høsten. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...