mandag 1. juli 2013

Pass deg for slangen min!


Bare å passe deg altså, for jeg har min egen slange! Egentlig var den Tessy sin, men jeg var på rommet til Merethe og stjal den med meg opp. Merethe hentet den flere ganger, men jeg er ikke den som gir meg, så jeg hentet den igjen og igjen og ... til slutt så fikk jeg beholde den!


Denne slangen er skikkelig god. Den kan jeg bite og riste i uten at den ryker sund. 


Ikke alle som klarer å stå imot hjørnetennene mine!


Plutselig så prøver slangen å stikke av! Da må jeg være kjemperask så den ikke forsvinner.


Jeg klarte det denne gangen også! Jeg har blitt skikkelig flink etterhvert. 


Det beste er å legge seg på den og ta et skikkelig tak rundt den.


Litt oppdragelse er alt som skal til sier mamsen...


Når jeg endelig har fått litt kostus på slangen, så prøver pelsdottene å stjele den fra meg. Hmmmm tenke seg til sånt!!! Den har jeg egenhendig skaffet meg selv!


Da må jeg ta skikkelig tak altså, for sånne pelsdotter er skikkelig sterke.


Når det er sånn sommer, i allefall etter kalenderen så sover jeg og Patran ute på verandaen i telt. Det er godt altså. I dag tidlig ville jeg ikke opp når mamsen skulle på jobb. Trengte ikke frokost så tidlig jeg altså... Nå skal vi finne solsenga igjen og sove... Ha en flott uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...