tirsdag 23. juli 2013

Full fart med Patran


Det beste som finnes er å få med Patran og leike med ball.


Da må jeg ligge rolig og vente til jeg får beskjed om å løpe for å hente ballen.


Noen ganger kaster Patran ballen en annen vei enn det jeg trodde, da blir jeg litt etter i starten.


Men noen ganger så er jeg kjappest av alle sammen!


Da gir jeg ikke fra meg ballen med det første!


Da løper jeg alt jeg orker rundt søppelstativet, jeg løper så mange ganger at jeg sliter helt ut småpelsen. 


Hey, Småpels!


Småpelsen er veldig kosete


På lørdag skal jeg og mamsen på utstilling i Moss. 


Kanskje vi skal ta med småpelsen og vise han fram der... kanskje han får seg et nytt hjem.


På onsdag er det full klipping og bading som forberedelser på meg... da må jeg stå rolig igjen!


Jeg og Lady


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...