søndag 8. juni 2014

Agility trening og postkasse


Biliåsen på Vik


Nå er jeg og mamsen på 3. plass av 120 registrerte deltakere. Etter agility treningen i dag så tok vi en postkasse i Hole. Nå har vi ikke mange turene igjen... Kanskje vi rekker dem før sommerferien? Mamsen tror ikke det da, men i løpet av sommeren så skal vi klare det.


På vei til denne postkassa var det kjempe mye jeg måtte sjekke ut. Det var sikkert mange som  hadde hatt med seg pelsdotten sin på tur mente mamsen, og jeg kjente jo lukta av alle sammen!


Det var masse blomster langs stien oppover mot skauen.


Når en har trent og vært på tur om dagen da fortjener jeg en liten kos i stolen før det skjer noe mer...



Men når en har vært i vann og i skauen da drar en med seg bitte litt hjem igjen også. Skjønner ikke hva mamsen mener jeg, men innimellom så stikker det litt når jeg snur på meg...


Jeg må jo si meg enig med mamsen at det ble bedre når hun hadde børstet meg...


Til kvelds må jeg ta runden med småpelsa. Tenk i morgen så er det bare den ene jeg har å passe på.


1 kommentar:

  1. Oj då, bara en enda valp kvar! För en av de på bilden har väl redan hunnit flytta.
    Att jaga brevlådor verkar jätteroligt - undrar varför sånt bara tycks gå bra i Norge. Tål att fundera över... ;)
    Kasper

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...