tirsdag 10. juni 2014

Storflåtan rundt


Selv om jeg hadde tenkt å ta de lange turene til høsten når båndtvangen var over, så frister det jo å bli ferdig med disse turene også når en nærmer seg toppen av lista for Ringerike.


Nå er det 123 registrerte deltakere, så jeg har lov å være bitte litt stolt nå. Nå er det bare fire turer til så er jeg ferdig, for jeg kommer ikke til å gå turene flere ganger for å holde meg på toppen av lista. 


Det var masse multeblomster ved Storflåtan, så om humlene får gjøre jobben sin så blir det en fin multehøst i år.


Siden jeg glemte å ta bilde av postkassa på Storflåtan, så får det bli postkasse bilde fra Gamlebakka på Ringkollen isteden.


Fikk opp pulsen der når en holdt et anstendig tempo oppover.


Sognafarets Cover Me Honey "Ronja" trives godt i sitt nye hjem. Ane har fått en flott trøstevenn der!

1 kommentar:

  1. Så fint! Hade gärna deltagit där :)
    skönt veta att småttingarna får det bra
    kram
    Fia

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...