lørdag 14. juni 2014

Ny postkassetur


Nå leder jeg og mamsen hele lista for postkassene!


Sjekk her'a!

Nå har vi bare en eneste postkasse igjen, så har vi tatt alle sammen. I dag fikk jeg med meg både mamsen og Patran på tur. Siden Malin ikke har fått være med på noen postkasser så ble hun med i dag. Mamsen er litt spent på om hun blir skikkelig stiv i kveld, men siden det er god sti å gå på og vi gikk i bånd hele tiden så skulle det gå bra. Det var ikke så fryktelig langt.


Jeg måtte avkjøle meg litt innimellom og drikke litt vann, for det var litt varmt i dag.


Men når jeg og Patran skulle sjekke postkassa så var den jammen helt tom. Ingen kode og ingen bok! Tenk alt det slitet for ingen nytte!!! Men mamsen sa at vi skulle få tak i koden så vi fikk registrert turen vår.


Når vi først hadde gått så langt, så fikk vi nå duppe tærne i fossen også syntes mamsen og Patran.


Klart det når det er så mye vann som renner over kanten.


Kanskje du har lyst til å være med meg hit en gang?


Bare å ta en dusj her, men vannet var iskaldt.


Så ble det litt bading på vei ned igjen til bilen.

2 kommentarer:

  1. Oj, en sån redig fors! Och vacker! Men nog är ni väl försiktiga så att ni inte liksom följer med... äsch, ni är förstås vana... :)
    Och tänk att ni leder jakten på postlådor - bra jobbat av er! :)
    Kasper

    SvarSlett
  2. Skulle gärna va med dig där.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...