søndag 8. juni 2014

Flyttet ut


Har glemt å fortelle deg det, men om sommeren så sover Patran i telt på verandaen. Da må jo jeg flytte ut sammen med henne. Kan jo ikke ligge nede i den store dobbeltsenga helt alene heller?


Når mamsen kommer hjem fra jobb og har spist middag blir det tur på oss pelsdotter. Men i helgene får vi tur tidligere på dagen. Da går vi ned i elva og bader når det er sol og varmt.


Jeg må sjekke ut om det smaker likt av alt som vokser...


Så løper jeg alt jeg orker, for mamsen må jo ikke gå ifra meg!


Skjønnheten selv eller hva?


I dag har jeg vært med papsen hele tiden. Tenk kvalitetstid med papsen, bare jeg og han... ingen andre pelsdotter.


Problemet med papsen er at han er så dårlig til å ta bilder av meg når vi er ute på ting. Så det får bli bilder av det jeg gjør sammen med mamsen i dag.


Når en har badet da er det viktig å få ristet seg så en tørker.


På vei videre i havna så må vi over en bekk. Når det er for mye vann i den så kommer ikke mamsen seg over, så da må vi snu. Nå er det såpass lite vann at mamsen hopper over til den andre siden.


Med alle bregnene så er det ikke så mye av meg som synes til tider.


2 kommentarer:

  1. Hussar är urdåliga på att fota vad man gör, tacka vet jag mattar! // Arlo

    SvarSlett
  2. Absolut att du är skönheten personifierad! Precis som jag, hihihi!
    Bara tänk, så goa och vackra vi skulle se ut tillsammans! :D
    Kasper

    PS. Ser hur mysigt ut som helst, att sova i tält på verandan!!!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...