fredag 21. november 2014

Julegaveshoping


Det er snart jul og det betyr at jeg må handle julegaver til de andre pelsa og mamsen. Kanskje Merethe og Patran må ha også... ja også papsen og mamsen og papsen til mamsen. DET blir mange gaver, så da trenger jeg bære hjelp for å få alle sammen med meg hjem igjen.


Vi tok bussen ned til Hønefoss og gikk inn på Kuben, det er det eneste kjøpesenteret som hunder kan snike seg inn på. Der kan man nemlig si at man skal i dyrebutikken som ligger i kjelleren om man møter på noen som lurer på hva vi driver med. 


Når man skal lage fine julegaver, så må man jo kjøpe litt stæsj utenpå gavene også. Men det er utrolig hva man får tak i på dette senteret da.


Snop må man jo ha når man er på sånn bytur...


Men det var jo andre som skal ha julegaver da, jeg og Mounty skulle jo ikke ha noe selv. Så det er bare å kikke videre i hyllene.


Nok å velge mellom i allefall... spørs bare om Mounty får plass til alt dette med seg hjem da!

3 kommentarer:

  1. Så bra att du kunde ta med Mounty för att bära alla julklapparna du skulle köpa... Kramis!

    SvarSlett
  2. Åh Ronja, har du fått nya kläder igen! Så fin du är. :)
    En sån massa grejer det finns i det där köpcentret, hoppas Mounty klarade att få med sig alla julklapparna! :)
    Kasper

    SvarSlett
  3. Vilken underbar bild på Ronja med sin laståsna! En riktig tomtemor i full färd med julbestyren.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...