tirsdag 11. november 2014

Skautur


Mamsen dro oss med på tur rett etter jobb så det var lyst nok til å ta bilder.


Det er ikke alltid like enkelt for meg å komme fram der mamsen velger å gå tur.


Jeg må bygge muskler til jeg skal ha småpelser sier hun. Akkurat som om jeg ikke har muskler fra før da???


Men for det meste så er det kos med mamsen på tur da.


Men når man er med flatepelser så blir man våt om man vil eller ei.


Men mamsen har fyret i ovnen så da blir jeg varm når jeg kommer inn igjen i alle fall.


2 kommentarer:

  1. Härligt att ni går i skogen när det är tillräckligt ljust för att matten sk kunna ta lite bilder. Fast det ser väldigt risigt och vått ut på sina ställen. Då är det skönt med en värmande brasa när man kommer hem... Kramis!

    SvarSlett
  2. Skönt med en värmande brasa efter en blöt skogstur med matte... Kramis!

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...