søndag 9. november 2014

Se her'a mamsen!


Det har ikke vært så mye å skrive om i det siste, for jeg har løpetid og da får jeg ikke være med på alt som er. I tillegg har mamsen vært fryktelig opptatt med å lage en helt ny hjemmeside til oss pelsdotta. Jeg kunne jo tenkt meg en helt egen side, men det var ikke mamsen helt enig i. Det fikk holde med en helt ny felles side.


På fredag så snødde det her, så lørdag morgen var det full fart på pelsdottene nede på jordet. Jeg fikk ikke være med på turen rundt bygda. Det får ingen med løpetid sier mamsen. Hun vil ikke ha besøk av en haug med hannhunder som kommer rekende.


Jeg husket nesten ikke hvor gøy det var med snø, men litt tid til å sjekke lukter hadde jeg. Men det er jo helt klart mest gøy å løpe rundt.


Jeg måtte smake på dette hvite greiene, og det smakte litt rart.


Hmm her tror jeg jammen at det har gått en mus...


Det eneste som er dumt med sånn mildvær og snø, er at jeg blir så våt. Snart på tide å finne fram genserne mine tror jeg, men det kan bli litt varmt mente mamsen siden det ikke er kuldegrader. Mamsen fyrer i ovnen så da får en fort varmen i kroppen igjen når vi er ferdige med turen.


Litt dumt med sånn løpetid altså, for da kan jeg ikke ligge i senga til Patran. Det blir så grisete sier mamsen. Men jeg og Patran har funnet løsning vi. Jeg ligger i bur oppe i senga til Patran. Da får jeg kos og selskap avlikevel.


Vi har ikke tid til å leike noe særlig, vi er liksom mest opptatt av snøen alle sammen.


Kan vi gå i elva mamsen? Hæ, ikke bading i dag?


Nei, da er det vel bare å gå inn for å tørke litt da...

Ha en god søndag!

3 kommentarer:

  1. Nog ser det bra skoj ut med snö… här har det känts som vår idag!
    Kram och nospussar från oss!

    SvarSlett
  2. Lite kul med snön som kom men nu har min snö töat bort. Bra att ni ordnade med en bur så du kunde vara hos Patran då... Kramis!

    SvarSlett
  3. Visst var det hur kul som helst när vi hade snö?! Himla synd om dig som inte får ränna runt och locka killar med dig hem, tycker jag.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...