tirsdag 11. november 2014

Nyter hverdagen


Skal man ha litt lys så man får tatt bilder, så må man ut på tur før det er noe middagslaging. 


Ennå er bekken litt stor til å passere med joggesko.


Spørs om det kommer snø og is før den kan passeres igjen.


Lady og Mounty fikk egen tur i dag.


Det finnes alltids ett eller annet å gnage på når man er i skauen.


Mounty blir litt oppgitt når Lady bare skal bade. Han har ikke lyst til å svømme, men han må liksom se hva hun driver med også da.


Får jeg lov, får jeg lov?


Jeg bader jeg!


Problemet med Lady er at hun bare hopper ut i elva uten tanke på at hun skal opp igjen også.


 Det er ikke alltid like enkelt på egenhånd, men med et godt tak i nakkeskinnet så var hun oppe igjen.


Bæra holder seg fortsatt fast til greina.


Etterpå ble det tur med resten også.


Malin inspiserer


Tessy har begynt å gro vinterpelsen


Litt grunt til å svømme i, men det må jo testes!

1 kommentar:

  1. Jestanes vilka badbilder, jag blir så imponerad :) Som du slänger dig ut i vattnet, helt orädd :D

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...