onsdag 19. november 2014

Tyrifjorden


"Stundom sit eg å tenkjer, og stundom sit eg bærre"


Sjekk hvor stor vannkopp jeg har fått meg i dag. Mamsen mente at det holdt å ha den der og ikke ha den med hjem. Ja så klart Norges 5.største innsjø så hadde vi ikke fått plass hjemme. Selv om det ikke ble sol i dag, så ble det en tur til Røsholmstranda. 


Det var ikke særlig til badetemperatur så jeg holdt meg like tørr hele tiden som vi var der.


Det var en lang sandstrand der som jeg sjekket fra den ene enden til den andre og tilbake til bilen. 


Det var ikke så mye å finne i grusen, bare sånne vanlige grus og trær ting.


I dag hadde jeg med meg Mounty på tur. Han hadde ikke så mye tid til å leike med meg, han skulle bare sjekke ut egne ting.


Men når jeg lot som jeg hadde funnet et flott spennende spor, så måtte jo han sjekke også.


Her hadde det vært flere pelsdotter på tur før vi kom i dag.


De andre pelsdottene hadde klatret opp på greinene, men jeg hadde ikke noe lyst til å gå videre utover her...


Mounty bare satt der da, han ville ikke hjelpe meg å sjekke etter de andre pelsdottene.


Nei, det er best å gjøre alt sammen selv!


2 kommentarer:

  1. Ja, ska det göras ordentligt får man göra det själv... Kramis!

    SvarSlett
  2. Ja själv är bästa dräng. Vilket fint ställe ni va på.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...