søndag 4. januar 2015

Kos meg!


Ikke mye snø igjen i skauen engang.


Hey, kom igjen da pelsdotter!


Best å holde troppene samlet når man skal på langtur.


I morgen skal mamsen på jobb igjen, så da får jeg kose meg med Merethe som har ennå en uke fri fra skolen. Kanskje jeg får lurt mamsen til å være med henne og Tessy når dem skal kjøre henne tilbake. Så kan jeg få meg sånn skikkelig by tur!


Skikkelig by-diva jeg vel?


Tessy lurer på hvor jeg tryllet bort konglen jeg lekte med. Men den fant hun ikke.


Pelsdotta tror de kan løpe fra meg, men det klarer de ikke, jeg holder følge jeg!


Jeg holder farten oppe jeg selv om dem ikke løper foran meg.


Kan vi gå opp her i dag mamsen?


Malin, meg, Tessy og Mounty på tur i dag.


På turen drev jeg med litt poseringer. Sånne modeller vrikker og vrir på seg forran kamera, så da kan jeg gjøre det også... ja sånn at jeg blir ekstra lekker på bilder.


Feste blikket langt fram og se skikkelig drømmende ut er jeg flink til.


Så kan jeg jo se litt vanlig og avslappet ut...


Men du mamsen, nå har jeg ikke tid til å stå her lenger altså. Nå er pelsdotta langt ned i bakken der.


Meg og Malin


Pass deg her mamsen, her er det glatt!


Innimellom så leder jeg ann også.


Oss jenter imellom


Så er det full fart for å være førstemann


Jeg vant jeg!


Når en har løpt mye ute om dagen, da er det greit å få kos til kvelds.


Bare å lukke øynene og nyte...


3 kommentarer:

  1. Så skönt att få krypa upp i soffan och gosa efter en sån tur med de andra och matten... Kramis!

    SvarSlett
  2. Sån härlig skogstur - ser att snön är nästan borta hos dej också. Här finns inte en enda gnutta kvar, men det kommer nog snart mer. Du är fantastiskt fin på att posera. Du är allt bra fin,hela du! :)
    Kasper

    SvarSlett
  3. Du poserar ju lika bra som jag,! Visst är det bra att kunna...för då får man godis ibland. Det var kul att följa med er i en annan skog än min.

    SvarSlett

Nyt hver dag, den kommer ikke tilbake. Legg igjen en liten hilsen, så ser jeg at du har vært innom...